تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل ایران

30% تخفیف
تور تبریز هتل ایران

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل ایران

تور تبریز هتل ایران یکی از تورهای ارزان قیمت برای گشت و گذار در تبریز است. هتل ایران تبریز، یک هتل دو ستاره با امکانات کامل است. برای کسانی که ترجیح می دهند تور به تبریز برای آنها ارزان‌تر تمام شود و می خواهند گروهی سفر کنند، اقامت در هتل های تبریز از رتبه دو ستاره یا هتل آپارتمان ها پیشنهاد می شود.

قیمت اقامت در هتل ایران تبریز بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید تور تبریز سه روزه، چهار روزه یا حتی هفت روزه را رزرو کرده و در این هتل اقامت داشته باشید.

با رزرو تور تبریز هتل ایران، به ایستگاه راه آهن، ارگ تبریز، مسجد جامع، موزه سنگی، ترمینال مسافربری، مسجد کبود، آرامگاه شهریار و فرودگاه‌تبریز نزدیک هستید. همان طور که ملاحظه می کنید تفاوتی نمی‌کند که تور هوایی تبریز را رزرو کرده اید یا تور زمینی تبریز با قطار و اتوبوس؛ هتل ایران در تبریز به تمام ترمینال ها و پایانه های مسافربری برای سفرهای هوایی و زمینی نزدیک است. این هتل دو ستاره دسترسی آسان تا جاهای دیدنی شهر دارد و می‌توانید با چند دقیقه پیاده روی به مراکز خرید خیابان های اطراف هم برسید.

با رزرو تور تبریز هتل ایران در یکی از قدیمی ترین هتل های شهر اقامت دارید. این هتل از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت طولانی توانسته از تمام مسافران تور تبریز به بهترین شکل پذیرایی کند. هتل ایران تبریز، دو طبقه دارد و تعداد ۵۶ اتاق را برای مهمانان آماده کرده است. این هتل دو ستاره یکی از بهترین و ارزان ترین هتل ها در این شهر توریستی و گردشگری است.

بهترین زمان برای رزرو تور تبریز هتل ایران چه موقع است؟

اگر می خواهید از آب و هوای مطبوع شهر تبریز لذت ببرید و زیبایی‌های پارک های تبریز را در فصل سرسبز و مشاهده کنید، پیشنهاد می‌دهیم تور تبریز هتل ایران را در بهار و تابستان انتخاب کنید.

شهر تبریز در تمام فصل های سال، زیبایی‌های خاص خودش را دارد. اگر به منظره برفی و یخبندان علاقه‌مند هستید، تور تبریز را در زمستان رزرو نمایید. گشت و گذار در شهر تبریز در سرمای زمستان اندکی دشوار خواهد بود، بنابراین وضعیت آب و هوا را هنگام رزرو تور تبریز هتل ایران در نظر بگیرید.

قیمت تور تبریز هتل ایران چقدر است؟

قیمت تور تبریز هتل ایران به زمان سفر شما و تعداد روزهای اقامت در هتل بستگی دارد. همچنین تعداد نفراتی که همراه شما به تبریز سفر می‌کنند، در قیمت رزرو اتاق در هتل ایران تاثیر دارد. برای کسانی که با دوستان و آشنایان خود سفر می کنند، انتخاب اتاق های بزرگ و جادار در هتل ایران، کار بسیار راحتی است. کافیست زمان سفر به تبریز را مشخص کنید و با آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید.

مجموعه گردشگری تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و تور تبریز هتل ایران را برای علاقه مندان به این شهر برگزار می کند. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید می توانید این تور ارزان قیمت را انتخاب کنید.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل ایران”:

1-هتل ایران تبریز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

مسجد کبود- آرامگاه شهریار- ارگ تبریز- موزه سنگی تبریز- خانه مشروطه- موزه آذربایجان- بازار تبریز- پارک ائل گلی

2-چطور هتل ایران در تبریز را برای اقامت رزرو کنیم؟

پس از اینکه زمان سفر خود را مشخص کردید، با تیناسفر تماس بگیرید تا زمان برگزاری تورهای تبریز و اقامت در هتل ایران را به اطلاع شما برساند.

3-هتل ایران در تبریز چقدر تا فرودگاه و راه آهن فاصله دارد؟

فاصله هتل ایران تبریز تا ایستگاه راه آهن ۶ دقیقه با خودرو، تا فرودگاه ۱۳ دقیقه با خودرو، و تا ترمینال مسافربری ۱۳ دقیقه با خودرو می باشد.