تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل اهراب

35% تخفیف
تور تبریز هتل اهراب

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل اهراب

تور تبریز هتل اهراب از تمام شهرهای ایران برگزار می شود و در تمام فصل های سال در دسترس است. هتل اهراب، یک هتل سه ستاره و یکی از بهترین هتل های تبریز است که در سال ۹۵ آغاز به کار کرده، تعداد ۵ طبقه دارد و ۴۷ اتاق را با امکانات کامل برای پذیرایی از مسافران و مهمانان آماده کرده است.

هتل اهراب در تبریز شبیه به یک هتل آپارتمان با معماری کلاسیک طراحی شده است. از مهمترین مزایای قابل توجه که با تور تبریز هتل اهراب دریافت می کنید، نزدیک بودن به جاهای دیدنی شهر از جمله میدان ساعت، بازار تبریز، مسجد کبود . خانه استاد شهریار می باشد. این هتل سه ستاره در خیابان امام خمینی، خیابان اهراب واقع شده است و بنابراین می توانید از فروشگاه ها و مراکز خرید در اطراف هتل هم دیدن کنید.

انواع تور تبریز هتل اهراب به صورت تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز با قطار و اتوبوس برگزار می شوند. اگر سفر به تبریز را برای گذراندن ایام تعطیلات خود انتخاب کرده اید، حتماً یکی از تورهای هوایی یا زمینی را بررسی کنید. قیمت تور تبریز در فصل‌های مختلف سال، متفاوت است. اینکه شما هوایی سفر می‌کنید یا زمینی در قیمت خرید بلیط رفت و برگشت تاثیر دارد.

چنانچه بخواهید تور تبریز هتل اهراب را در مناسبت های خاص رزرو کنید، باز هم برای شما این امکان وجود دارد که هوایی یا زمینی سفر کنید؛ به شرط آنکه چند هفته زودتر برای رزرو تور اقدام کنید؛ چون وضعیت تورها در برخی ایام سال، سریع تر تکمیل می شود.

یکی دیگر از پرطرفدارترین تور تبریز هتل اهراب، تور لحظه آخری تبریز است. این تورهای لحظه آخری بنا بر صلاحدید آژانس مسافرتی و در فصل‌های خلوت سال یا زمان های دیگر برگزار می شود. تور لحظه آخری تبریز معمولاً با قیمتی نسبتاً ارزان تر ارائه می شود. اگر به تور ارزان تبریز فکر می کنید و می خواهید در هتل اهراب اقامت داشته باشید، با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

قیمت تور تبریز هتل اهراب

قیمت تور تبریز هتل اهراب با توجه به زمان سفر کردن شما و تعداد همراهانتان و روزهای اقامت در تبریز متفاوت است. اگر تور تبریز را ویژه ایام نوروز یا تعطیلات تابستانی رزرو کنید، قیمت تور، چند درصد افزایش دارد. در ایام شلوغ تر، قیمت هتل های تبریز نسبت به ایام خلوت سال، گران‌تر است.

تور ارزان تبریز را میتوانید در پاییز و زمستان پیدا کنید. البته بهترین زمان سفر به تبریز و لذت بردن از آب و هوای مطبوع و زیبایی های شهر فصل بهار و تابستان است.

قیمت تور تبریز هتل اهراب برای سفرهای هوایی، گرانتر از سفرهای زمینی می باشد. برخی ترجیح می دهند سریعتر به مقصد برسند، بنابراین سفرهای هوایی را انتخاب می کنند. انتخاب بین تور زمینی تبریز یا تور هوایی تبریز به سلیقه مشتری و بودجه مالی و بستگی دارد.

خدمات آژانس گردشگری تینا سفر برای تور تبریز هتل اهراب، زمینی و هوایی یکسان است. با اطمینان خاطر می توانید تور تبریز را رزرو کنید و از لحظات سفر خود لذت ببرید.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل اهراب”:

1-هتل اهراب در تبریز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

میدان ساعت- موزه شهریار- ارگ علیشاه- مسجد جامع- بازار تبریز

2-بهترین زمان سفر به تبریز چه موقع است؟

سفر به تبریز در بهار و تابستان حال هوای دیگری دارد. آب و هوای تبریز در این دو فصل سال بسیار مطبوع می باشد و از قدم زدن در پارک های تبریز لذت خواهید برد.

3-چطور تور تبریز و هتل اهراب را رزرو کنیم؟

برای اطلاع از قیمت تور تبریز و رزرو هتل اهراب با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.