تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل ائل آی

30% تخفیف
تور تبریز هتل ائل آی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل ائل آی

با رزرو تور تبریز هتل ائل آی در یکی از هتل های تازه تاسیس این شهر با امکانات کامل اقامت خواهید داشت. آنچه باعث شده این هتل تبریز بسیار مورد توجه مسافران از شهرهای مختلف قرار بگیرد، مجهز بودن و دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر است. هتل ائل آی در تبریز یک هتل آپارتمان دو ستاره است که در سال ۹۷ تاسیس شده، بنابراین تمام قسمت های هتل از معماری روز دنیا و دکوراسیون شیک برخوردار هستند.

پرسنل این هتل افرادی آموزش دیده اند که از تمام گردشگران و مسافران تور تبریز به بهترین شکل پذیرایی می‌کنند. هتل ائل آی در تبریز، ۵ طبقه دارد و سوئیت های کامل و دلباز را برای اقامت ارائه می دهد.

یکی از مهمترین مزایای رزرو تور تبریز هتل ائل آی دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر از جمله موزه قاجار، نمایشگاه بین‌المللی تبریز، خانه مشروطه، پارک تفریحی ائل آی و برج خلعت پوشان است. برای گشت و گذار در شهر و خرید کردن از مراکز خرید تبریز باید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. این هتل آپارتمان دو ستاره در شهرک باغمیشه، خیابان الهیه، انتهای خیابان سهند جنوبی واقع شده است.

انواع تور تبریز هتل ائل آی را می توانید در فصل های مختلف و از تمام شهرهای ایران رزرو کنید. اگر ساکن اصفهان هستید یا شیراز یا اهوازیا شهر تهران می توانید تور تبریز هوایی و تور تبریز زمینی را بسته به شرایط دلخواه خود انتخاب نمایید. اقامت در هتل ائل آی تبریز در یک محله آرام به دور از شلوغی های شهر برای شما آرامش دهنده خواهد بود و می توانید به راحتی استراحت کنید. این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک است.

اگر تور تبریز هتل ائل آی را رزرو کنید، با قیمتهای استثنایی می توانید اقامت داشته باشید؛ به گشت و گذار بپردازید و لحظات خوش را در تبریز برای خود ثبت کنید. امکانات هتل از هر نظر کامل است. خدمات گردشگری در شهر و تاکسی سرویس هم برای مسافران در نظر گرفته می‌شود. برای رزرو تور تبریز هتل ائل آی با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.

قیمت تور تبریز هتل ائل آی چقدر است؟

قیمت تور تبریز هتل ائل آی به زمان سفر شما و تعداد همراهانتان بستگی دارد. شهر تبریز یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری به شمار می رود و در فصل بهار و تابستان طرفداران زیادی دارد. آب و هوای تبریز در زمستان، بسیار سرد و در برخی شرایط طاقت فرسا است، بنابراین اگر می‌خواهید تور تبریز را رزرو کنید، بهترین فصل، بهار و تابستان است.

قیمت تور تبریز هتل ائل آی برای سفرهای هوایی و سفرهای زمینی، متفاوت است. قیمت خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس در فصل های مختلف، متفاوت است. زمانی که مشخص کردید چه موقع می خواهید به تبریز سفر کنید، با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا قیمت های دقیق را به شما بدهند. خدمات این مجموعه برای تور هوایی و تور زمینی تبریز یکسان است.

برای کسانی که می خواهند سریع تر به تبریز برسند، تور هوایی تبریز مناسب تر است؛ اما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند زمان بیشتری را در سفر باشند، تور زمینی با قطار و اتوبوس برای سفر به تبریز پیشنهاد می شود. قیمت بلیط اتوبوس و قطار در هر دوره می‌تواند متفاوت باشد؛ بنابراین انواع تور تبریز هتل ائل آی را باید با قیمت های بروز رزرو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور تبریز و هتل های تبریز و شرایط سفر کردن با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل ائل آی”

1-خدمات تینا سفر برای تور تبریز چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس- رزرو هتل های تبریز- برنامه گردشگری- بیمه مسافرتی- اطلاعیه تورهای مناسبتی تبریز

2-تور تبریز از کدام شهرها برگزار می شود؟

تورهای مسافرتی به تبریز از تمام شهرهای ایران در دسترس است. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کرده و برای رزرو تور و هتل ها با تیناسفر تماس بگیرید.

3-بهترین زمان سفر به تبریز چه موقع است؟

اگر می خواهید از شرایط آب و هوایی خشک در تبریز لذت ببرید، بهار و تابستان را برای رزرو تور انتخاب کنید. تبریز در زمستان، بسیار سرد است و ممکن است آزاردهنده باشد.