تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل آزادی

45% تخفیف
تور تبریز هتل آزادی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل آزادی

تور تبریز هتل آزادی یک تور مناسب برای کسانی است که می خواهند با قیمت مقرون به صرفه جاهای دیدنی تبریز را تماشا کنند، گشت و گذاری در مراکز خرید تبریز داشته باشند، سوغات تبریز بخرند و از همه مهمتر از امکانات کامل رفاهی و اقامتی در هتل بهره‌مند باشند. هتل آزادی در تبریز، یک هتل چهار ستاره و تازه تاسیس است که در سال ۹۷ آغاز به کار کرده و در همین مدت کوتاه توانسته از گردشگران زیادی به خوبی پذیرایی کند.

با رزرو تور تبریز هتل آزادی به مهمترین جاهای دیدنی شهر از جمله موزه مشروطه، میدان ساعت، بازار تبریز، موزه آذربایجان و مسجدکبود نزدیک هستید. از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای تماشای ارگ علیشاه، مسجد جامع تبریز، موزه ادبی شهریار اقدام نمایید. قطعاً خرید کردن از فروشگاه هایی که در نزدیکی هتل آزادی تبریز قرار دارند می تواند هیجان انگیز باشد! به خصوص آنکه سوغات معروف تبریز را هم بخرید و از آن لذت ببرید.

تور تبریز هتل آزادی از تمام شهر های ایران برگزار می شود. تور تبریز از اصفهان، تور تبریز از شیراز، تور تبریز از اهواز، تور تبریز از تهران، تور تبریز از کرمان، تور تبریز از یزد و تور تبریز از بندرعباس و سایر شهرها متداول ترین تورهای گردشگری هستند که در ایام مختلف برگزار می‌شوند.

تفاوتی نمی کند در کدام شهر سکونت دارید؛ برای سفر به تبریز می توانید با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا برنامه اقامت شما در هتل آزادی تبریز را ردیف کنند.

هتل آزادی تبریز در خیابان امام خمینی، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و شریعتی واقع شده، چهار طبقه دارد و تعداد ۴۳ اتاق را برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل تبریز یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر با امکانات کامل محسوب می شود. وقتی تور تبریز هتل آزادی را رزرو کنید از پارکینگ اختصاصی هتل، رستوران، امکانات داخل اتاق ها، کافی شاپ، تاکسی سرویس و خدمات گردشگری می توانید بهره مند شوید.

قیمت تور تبریز هتل آزادی چقدر است؟

بسته به اینکه کدام یک از فصل‌های سال را برای شرکت در تور تبریز هتل آزادی انتخاب کرده اید، قیمت ها متفاوت خواهند بود. رزرو تورهای تبریز در ایام نوروز، فصل بهار و تعطیلات تابستان شلوغ‌تر است. اگر این روزها را برای سفر کردن انتخاب کرده اید، زودتر باید برای رزرو‌تور اقدام کنید تا ظرفیت آنها تکمیل نشده باشد.

تور تبریز هتل آزادی به دو صورت تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز برگزار می‌شود. مدت زمان اقامت شما در تبریز که در قالب پکیج تور تبریز برنامه‌ریزی شده است، در قیمت سفر تاثیر دارد. تورهای سه روزه تبریز چهار روزه تبریز و پنج روزه تبریز، ارزانتر هستند. اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری در هتل آزادی تبریز اقامت داشته باشید، می توانید مثلاً تور ۷ روزه یا ۱۰ روزه تبریز را رزرو کنید و از تمام جاهای شهر دیدن نمایید.

خدماتی که در تور تبریز هتل آزادی برای تورهای هوایی زمینی و تورهای لحظه آخری ارائه می‌شود، از طریق آژانس گردشگری تینا سفر کامل و جامع هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. تورهای گردشگری تبریز، بهترین فرصت هستند تا با یک شهر تاریخی در منطقه‌ای کوهستانی و خوش آب و هوا از نزدیک آشنا شوید. همین حالا با تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل آزادی”:

1-تور تبریز از کدام شهرهای ایران برگزار می شود؟

تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و تور تبریز را از شهرهای مختلف برگزار می کند. با کارشناسان تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری را به شما بدهند.

2-هتل آزادی تبریز به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

موزه ادبی شهریار- موزه آذربایجان- ارگ علیشاه- مسجد جامع- مسجد کبود- موزه مشروطه- بازار تبریز- میدان ساعت

3-چطور هتل آزادی تبریز را برای اقامت رزرو کنیم؟

می توانید با تور تبریز سفر کنید و هتل آزادی را برای اقامت تان انتخاب نمایید. برنامه رزرو تور و رزرو هتل از طریق آژانس تینا سفر تنظیم می‌شود.