تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل کوثر

30% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل کوثر

تور اصفهان هتل کوثر یکی از تورهای لاکچری اصفهان است. هتل کوثر اصفهان یک هتل عالی رتبه و ۵ ستاره می باشد. هتل کوثر در کنار هتل عباسی اصفهان، طرفداران زیادی در میان علاقمندان به تور اصفهان دارد. هر یک از هتل های اصفهان را که رزرو کنید، امکانات کامل در اختیار شما قرار می گیرد؛ اما به واسطه موقعیت مکانی هتل کوثر اصفهان، این هتل پنج ستاره بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

هتل کوثر در اصفهان با نام هتل پارسیان کوثر هم شناخته می شود. این هتل در بلوار ملت، درست مقابله سی و سه پل واقع شده است و نمای بسیار زیبایی رو به رودخانه زاینده رود ارائه می دهد.

خدمات تور اصفهان هتل کوثر در انواع تورهای هوایی و تورهای زمینی که از طریق آژانس مسافرتی تیناسفر ارائه می‌شود، یکسان است. رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل کوثر در اصفهان، بیمه مسافرتی و برنامه گردشگری در شهر از جمله این خدمات است.

با اقامت در هتل کوثر در اصفهان به جاهای دیدنی شهر از جمله خیابان چهارباغ بالا و مراکز خرید لوکس اطراف نزدیک هستید. پاساژهای بسیار مجهز و بزرگ و زیبا در اطراف هتل کوثر وجود دارند. تور اصفهان هتل کوثر برای کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند رفاه کامل را در هتل داشته باشند و با چند دقیقه پیاده روی در حاشیه رودخانه زاینده رود قدم بزند.

امکاناتی که در تور اصفهان هتل کوثر به مهمانان ارائه می‌شود، شامل خدمات رستوران اختصاصی هتل با منوی غذاهای ایرانی و خارجی است. کافی شاپ هتل کوثر، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی اختصاصی توسط این هتل ارائه می شود. انواع تورهای اصفهان را می توانید در زمان دلخواه خود رزرو کنید و از اقامت در این شهر تاریخی لذت ببرید.

قیمت تور اصفهان هتل کوثر چقدر است؟

همان طور که می‌دانید هتل کوثر اصفهان یک هتل پنج ستاره بزرگ در بهترین منطقه اصفهان است. قیمت تور اصفهان هتل کوثر، گران ‌تر از سایر تورهای مسافرتی این شهر است. قیمت تور هوایی اصفهان، گران‌تر و قیمت تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس ارزان تر است. بسته به اینکه چه زمانی از سال سفر می کنید، یا چند نفر همراه شما هستند، در یکی از اتاق های هتل کوثر اقامت خواهید داشت و قیمت تور اصفهان هم متفاوت است.

قیمت تور اصفهان هتل کوثر برای ایام نوروز و فصل بهار و تعطیلات تابستان درصدی افزایش دارد. اگر به تورهای نوروزی اصفهان علاقه دارید، کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا هرچه زودتر ترتیب اقامت شما را در ایام نوروز بدهند.

امکان رزرو تلفنی و یا از طریق وب سایت برای تور اصفهان هتل کوثر نیز وجود دارد. قیمت ها را می توانید در وبسایت تینا سفر مقایسه کنید و اگر سوالی داشتید با کارشناسان مطرح نمایید.

انواع تورهای اصفهان از شهرهای مختلف برگزار می شود. تور اصفهان از تهران، تور اصفهان از شیراز، تور اصفهان از مشهد، تور اصفهان از تبریز، تور اصفهان از یزد، تور اصفهان از اهواز و شهرهای دیگر در دسترس است. تینا سفر مجری تورهای ایرانگردی است و بهترین تورهای اصفهان را برای شما ترتیب می‌دهند.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل کوثر”:

1-هتل کوثر اصفهان کجاست؟

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک هتل پنج ستاره است که در بلوار ملت، مقابل سی و سه پل واقع شده است.

2-چطور هتل کوثر در اصفهان را برای نوروز رزرو کنیم؟

اگر به سفرهای نوروزی اصفهان علاقه مند هستید، هتل کوثر در اصفهان را برای اقامت انتخاب کنید. چند روز زودتر با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

3-انواع تور اصفهان از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور اصفهان از تمام شهرها توسط تیناسفر برنامه ریزی شده است. اطلاعات بیشتر را در وب سایت مطالعه کنید