تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت

30% تخفیف
تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل پارسیان سوییت

تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت را برای علاقه مندان به اقامت در نزدیکی رودخانه زاینده رود و تماشای مناظر زیبای فضای ‌سبز پیشنهاد می کنیم. هتل پارسیان سوئیت در اصفهان یک سوئیت کاملاً مجهز ستاره با امکانات کامل است. این هتل اصفهان در بلوار آیینه خانه درست مقابل سی و سه پل واقع شده و نمای اتاق ها رو به هم این منظره زیبا می باشد. این هتل سوئیت، یک کافی شاپ اختصاصی با منوی نوشیدنی و میان وعده های متنوع دارد. با اقامت در هتل پارسیان سوئیت هم از کافی شاپ استفاده می‌کنید و هم از رستوران اختصاصی هتل بهره مند خواهید شد.

رزرو تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت این فرصت را برای شما فراهم می کند تا نزدیک به جاهای دیدنی شهر اقامت داشته باشید. سی و سه پل یکی از جاذبه های گردشگری اصفهان، درست مقابل هتل پارسیان سوئیت قرار دارد. نمای رودخانه زاینده رود چنانچه آب در آن جاری باشد، منحصر به فرد و خیره کننده است. می ‌توانید عصرها با چند دقیقه پیاده روی از هتل به حاشیه رودخانه برسید.

همچنین اگر تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت را رزرو کنید، به مراکز خرید در خیابان چهارباغ بالا دسترسی دارید. این مراکزخرید عبارتند از تعداد زیادی فروشگاه و پاساژهای لوکس که انواع اجناس و کالاها را از جمله طلا و جواهرات بسیار شیک ارائه می‌ دهند. هتل آپارتمان سوئیت اصفهان به پل خواجو، میدان انقلاب و محله جلفا نزدیک است. تمام این مکان ها از دیدنی های اصفهان هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

انواع تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت

تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت به صورت تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان برگزار می شود. تور های زمینی با قطار و اتوبوس هستند و قیمت آنها در زمان سفر به شما اعلام می گردد.

تور اصفهان از شهرهای مختلف از جمله شیراز، مشهد، تبریز، یزد، کرمان و اهواز در دسترس است. کافیست با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند. هتل پارسیان سوئیت اصفهان دارای یک رستوران اختصاصی است که منوی غذایی کاملی را برای مهمانان آماده می‌کند. این هتل ۳ ستاره و ۳ طبقه برای یک اقامت خاطره انگیز در اصفهان به شما پیشنهاد می گردد.

از میان انواع تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت، تور نوروزی اصفهان طرفداران بیشتری دارد. تورهای اصفهان ویژه نوروز از طریق آژانس گردشگری تیناسفر برنامه ریزی می شود، بنابراین چند روز زودتر باید برای رزرو تورها اقدام کنید چون ظرفیت آنها به سرعت تکمیل خواهد شد.

بهترین زمان برای رزرو تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت

اگر بپرسید که بهترین زمان برای رزرو تورهای اصفهان چه موقع است، به شما خواهیم گفت بازدید از جاهای دیدنی شهر زیبای اصفهان در تمام فصل های سال حال و هوای خاص خودش را دارد. تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت را می‌توانید در نوروز رزرو کنید و از فضای سبز و مناظر بی نظیر داخل شهر لذت ببرید. تور ارزان اصفهان در پاییز و زمستان برگزار می شود، به همین دلیل قیمت هتل های اصفهان هم ارزان تر است.

چنانچه تمایل دارید انواع تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت را رزرو کنید یا برنامه خاصی برای سفر به اصفهان دارید، کارشناسان تینا سفر آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل پارسیان سوئیت”:

1-هتل پارسیان سوئیت در اصفهان کجاست؟

هتل پارسیان سوئیت یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و کاملاً مجهز است که در بلوار آیینه خانه مقابل سی و سه پل قرار دارد.

2-چطور تور نوروزی اصفهان را رزرو کنیم؟

برای رزرو تورهای نوروزی اصفهان و اقامت در هتل پارسیان سوئیت کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا برنامه سفر شما را ترتیب دهند.

3-قیمت تور اصفهان چقدر است؟

قیمت تور اصفهان بسته به زمان سفر شما، انتخاب هتل های اصفهان و تعداد همراهان در سفر تعیین می شود. جدیدترین قیمت ها را از کارشناسان تینا سفر سوال کنید.