تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل ملک

35% تخفیف
تور اصفهان هتل ملک

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل ملک

یکی از بهترین تورهای اصفهان گردی، تور اصفهان هتل ملک است. هتل ملک در یک خیابان بسیار آرام و محیطی دنج در اصفهان قرار دارد، بنابراین پس از گردش و تفریح در شهر می توانید استراحت آرامی را در این هتل تجربه کنید.

هتل ملک در اصفهان یک هتل دو ستاره بسیار زیبا و کاملاً مجهز است. هتل ملک در اصفهان در خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی واقع شده است. این هتل از سال ۸۳ آغاز به کار کرده و در همین مدت توانسته  از بسیاری از مسافران تور اصفهان به بهترین شکل پذیرایی کند. اگر می خواهید سفرهای ارزان تری به اصفهان داشته باشید و بیشترین بودجه را به تفریح و خرید کردن اختصاص دهید، تور اصفهان هتل ملک را پیشنهاد می دهیم.

با رزرو تور اصفهان هتل ملک به مهم‌ترین جاهای دیدنی شهر دسترسی دارید. از جمله میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مراکز خرید در خیابان بزرگمهر و هشت بهشت در نزدیکی شما قرار دارند. از خدمات تاکسی سرویس هتل می توانید استفاده کنید و برای بازدید از سایر جاهای دیدنی و مراکز خرید اقدام نمایید.

از مهمترین خدماتی که هتل ملک در اصفهان ارائه می‌دهد، رستوران و پارکینگ اختصاصی و لوازم و وسایل کامل در اتاق ها است. با رزرو تور اصفهان هتل ملک از تمام لحظات سفر خود لذت می برید. این تورهای اصفهان گردی در تمام ایام سال برگزار می شوند. کافیست مشخص کنید که چه موقع  می خواهید به اصفهان سفر کنید سپس با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

انواع تور اصفهان هتل ملک

انواع تور اصفهان هتل ملک از نظر زمان برگزاری و قیمت ها تقسیم بندی می شود. تور ارزان اصفهان برای کسانی است که می‌خواهند هتل ملک را با قیمت کمتر از حد معمول رزرو کنند. بهترین زمان سفر برای این افراد پاییز و زمستان است. قیمت هتل های اصفهان در این دو فصل سال ارزان تر است؛ چون تورهای مسافرتی خلوت‌تر هستند.

یکی دیگر از تورهای اصفهان از نظر زمان برگزاری، تورهای لحظه آخری هستند. تورهای لحظه آخری اصفهان هم پرطرفدار بوده و شما می توانید برای شرکت در این تورها با آژانس تیناسفر هماهنگ کنید.

انواع تور اصفهان هتل ملک از نظر نحوه سفر کردن به دو روش تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان تقسیم‌بندی می‌شود. قیمت گذاری تورهای اصفهان بر همین اساس می باشد. تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس از تمام شهرهای ایران در دسترس است. تورهای زمینی، ارزان‌تر هستند. تور هوایی اصفهان هم توسط بهترین شرکت‌های هواپیمایی برگزار می‌شود و قیمت آن گران تر از تور زمینی است.

انواع تور اصفهان هتل ملک از تهران، مشهد، شیراز، اهواز، بندرعباس، تبریز، کرمان و یزد از طریق آژانس گردشگری تیناسفر ارائه می شود. با یک برنامه‌ریزی دقیق می توانید این تورهای مسافرتی را از شهر خود رزرو کنید.

خدمات تینا سفر برای تور اصفهان هتل ملک در هر روش مسافرتی شامل خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، برنامه گردشگری در شهر و رزرو هتل ملک در اصفهان است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان تورهای ایران گردی در این مجموعه گردشگری تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل ملک”:

1-هتل ملک اصفهان کجاست؟

هتل ملک در اصفهان در خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی قرار دارد. این هتل دو ستاره است اما امکانات بسیار عالی و کامل را در اختیار مسافران و مهمانان قرار می دهد.

2-تور اصفهان از کدام شهرها برگزار می شود؟

 

تور اصفهان از شیراز- تور اصفهان از اهواز- تور اصفهان از مشهد- تور اصفهان از تهران- تور اصفهان از تبریز- تور اصفهان از یزد- تور اصفهان از کرمان- تور اصفهان از بندرعباس- تور اصفهان از شمال

3-بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع است؟

فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای رزرو تورهای اصفهان است