تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل ماهان

25% تخفیف
تور اصفهان هتل ماهان

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل ماهان

تور اصفهان هتل ماهان یکی از انواع تورهای ارزان اصفهان محسوب می شود. هتل ماهان اصفهان یک هتل 2 ستاره است و در خیابان ۲۲ بهمن در اصفهان قرار دارد که خارج از طرح ترافیک است و دسترسی آسان به تمام مسیرهای منتهی به جاهای دیدنی دارد. هتل ماهان در اصفهان در سال ۸۹ آغاز به کار کرده و به بزرگراه اصلی شهر نزدیک است. بدون آنکه مشکل ترافیک شهری و شلوغی ها شما را اذیت کند، می توانید در هتل ماهان اقامت داشته باشید.

با رزرو تور اصفهان هتل ماهان بودجه صفر خود را بهتر مدیریت کنید و از همه مهمتر، می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کرده و سریع تر برای گردش در شهر اقدام نمایید. تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان از شهرهای مختلف برگزار می‌شود. امکان رزرو این هتل دو ستاره وجود دارد. انتخاب بین تور هوایی و تور اصفهان زمینی به سلیقه مسافر بستگی دارد.

اگر ترجیح می‌دهید سریع تر به اصفهان برسید، تور اصفهان هتل ماهان را به صورت هوایی رزرو کنید. سفرهای زمینی برای افرادی پیشنهاد می‌شود که می خواهند از طول سفر خود نهایت لذت را ببرند. فرقی نمی کند که گروهی سفر می کنید یا می خواهید برای کسب و کار به اصفهان بروید، می توانید هتل ماهان در اصفهان را در موقع مناسب رزرو کنید.

قیمت تور اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این باره در قسمت بعدی صحبت می کنیم. در هر صورت با رزرو این تورهای مسافرتی، ایام تعطیلات خوبی را سپری خواهید کرد. کارشناسان تیناسفر هم آماده هستند تا شما را درباره تور اصفهان هتل ماهان راهنمایی کنند.

قیمت تور اصفهان هتل ماهان چقدر است؟

قیمت تور اصفهان هتل ماهان در فصل‌های مختلف سال متفاوت است. اگر در نوروز و بهار سفر کنید، قیمت هتل ماهان و سایر هتل های اصفهان گران تر است؛ اما در مقایسه با هتل های سه ستاره و چهار ستاره رزرو اتاق در این هتل دو ستاره، ارزان تر تمام می شود.

می توانید بهترین اتاق های هتل ماهان را برای اقامت خود انتخاب کنید. از دیگر عوامل موثر در قیمت تورهای اصفهان روش سفر کردن شما است. تور هوایی، گران تر از تور زمینی می باشد. بودجه مالی خود را مشخص کنید و سپس برای سفر به اصفهان اقدام نمایید. از طریق استعلام قیمت تور اصفهان هتل ماهان از آژانس گردشگری تینا سفر می‌توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت تور اصفهان هتل ماهان این است که دقیقاً بدانید چند روز در اصفهان هستید. قیمت تور ۴ روزه اصفهان تور 7 روزه یا تورهای بیشتر از ۷ روز در اصفهان با هم متفاوت است. خدماتی که در تورهای هوایی و تورهای زمینی ارائه می شود، هیچ تفاوتی با هم ندارند. گشت و گذار در شهر و تماشای زیباترین جاهای دیدنی آثار تاریخی، لذت سفر را دوچندان می‌کند.

امکانات هتل ماهان اصفهان

با رزرو تور اصفهان هتل ماهان به بسیاری از امکانات شهری در بهترین منطقه اصفهان دسترسی دارید. این هتل در خیابان بزرگمهر خیابان ۲۲ بهمن واقع شده است. هتل ماهان اصفهان به باغ گل ها نزدیک است و می توانید با چند دقیقه رانندگی به پل خواجو برسید.

تمام اتاق های هتل ماهان اصفهان، به لوازم تجهیزات و وسایل راحت و اقامت مجهز هستند. این هتل دارای رستوران و پارکینگ اختصاصی است. همچنین تعدادی مراکز خرید هم در خیابان ‌های منتهی به موقعیت این هتل وجود دارند. قیمت تور اصفهان هتل ماهان را از تینا سفر استعلام بگیرید و در زمان دلخواه آن را رزرو کنید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل ماهان”:

1-انواع تور اصفهان چگونه برگزار می شود؟

انواع تورهای اصفهان به صورت تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان برگزار می‌شود. زمان سفر خود را مشخص کنید و برای رزرو تور با آژانس تیناسفر تماس بگیرید.

2-تور اصفهان از کدام شهرها برگزار می شود؟

انواع تور اصفهان از شهرهای مختلف برگزار می شود. تیناسفر، مجری تورهای ایرانگردی است و برای شهروندان در شهرهای دیگر تور اصفهان را با خدمات و امکانات کامل فراهم می کند.

3-بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع است؟

تور اصفهان را می‌توانید در فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز رزرو کنید. برای اینکه از تماشای جاهای دیدنی شهر لذت ببرید، سفر در بهار را به اصفهان پیشنهاد می دهیم.