تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل عباسی

25% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل عباسی

تور اصفهان هتل عباسی یکی از کامل ترین تورهای گردشگری به این شهر پر طرفدار است. اگر بخواهیم یکی از تور های لوکس اصفهان را معرفی کنیم، قطعاً اقامت در هتل عباسی را به شما پیشنهاد خواهیم داد. هتل عباسی در اصفهان یک هتل پنج ستاره و کاملاً مجهز است. این هتل زیبا و لوکس، هم یک بافت تاریخی دارد و هم از طراحی مدرن امروزی بهره گرفته است.

هتل عباسی اصفهان را می توانید در خیابان آمادگاه در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر پیدا کنید. هتل عباسی در اصفهان سه طبقه دارد و تعداد ۲۲۵ اتاق  زیبا و مجهز را برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران فراهم می کند.

با رزرو تور اصفهان هتل عباسی در یکی از عمارت های سلطنتی در اصفهان اقامت خواهید داشت و قطعاً از لحظات سفر خود لذت می برید. این هتل پنج ستاره، مجهز به چندین تالار پذیرایی، چندین رستوران، چندین کافی شاپ مدرن و کافی شاپ سنتی، چایخانه سنتی می باشد. همچنین محوطه سازی بی نظیر برای این هتل به کار رفته است.

اگر تور اصفهان هتل عباسی را انتخاب کردید، دسترسی آسان به جاهای دیدنی اصفهان دارید. سی و سه پل، میدان نقش جهان، مراکز خرید در خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه، خیابان فردوسی در نزدیکی شما قرار دارند و با چند قدم پیاده روی به ساحل رودخانه زاینده ‌رود می‌رسید. هتل عباسی اصفهان مورد توجه گردشگران خارجی هم قرار گرفته است. شما می توانید به بهترین شکل در اصفهان اقامت داشته باشید. جدیدترین و به روزترین خدمات هتلداری در این هتل اصفهان به شما ارائه می شود.

انواع تور اصفهان هتل عباسی

انواع تور اصفهان هتل عباسی به صورت تور اصفهان زمینی و تور اصفهان هوایی برگزار می شود. اقامت در هتل عباسی اصفهان یک  اقامت رویایی و خاطره انگیز است.

قطعاً این نوع تور مسافرتی از تورهای لوکس یا گران قیمت محسوب می شود. قیمت رزرو اتاق در هتل عباسی اصفهان بیشتر از یک میلیون یا حتی دو میلیون تومان است و بسته به اینکه چه زمانی را سفر می کنید، یا کدام یک از اتاق ها را نیاز دارید، قیمت رزرو اتاق در این هتل می تواند متفاوت باشد.

اگر تور اصفهان هتل عباسی را در ایام نوروز و تابستان رزرو کنید، قیمت ها درصدی افزایش دارند. اگر به دنبال این هستید که با قیمت های ارزان تری هتل عباسی را برای اقامت انتخاب کنید، فصل پاییز یا زمستان باید به این شهر سفر کنید. قیمت هتل های اصفهان در  فصل های خلوت سال ارزانتر هستند. بهتر است دقیق ترین قیمت ها را از کارشناسان تیناسفر سوال کنید که مجری برگزاری تورهای ایرانگردی هستند

از دیگر انواع تور اصفهان هتل عباسی می توان به تورهای لحظه آخری اصفهان اشاره کرد. خدماتی که در انواع تورهای اصفهان گردی ارائه می شوند، هیچ تفاوتی با هم ندارند. شما می توانید تورهای 2 یا 3 روزه، چهار روزه یا پنج روزه اصفهان را رزرو کنید و در هتل عباسی اصفهان اقامت داشته باشید.

قیمت تور اصفهان هتل عباسی بر اساس تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان به مسافران اعلام می‌شود. بهترین شرکت‌های هواپیمایی هر روزه پروازهای متعددی را به اصفهان انجام می دهند. اگر می خواهید سریع تر به اصفهان برسید تور هوایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای استعلام قیمت تور اصفهان رزرو اتاق در هتل عباسی می توانید با تینا سفر هماهنگ کنید.

 

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل عباسی”:

1-هتل عباسی اصفهان به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

خیابان آمادگاه- خیابان چهارباغ عباسی- خیابان سپه- میدان نقش جهان- خیابان باغ گلدسته- کاخ چهلستون- سی و سه پل- میان میدان انقلاب- موزه های اصفهان

2-قیمت اتاق در هتل عباسی اصفهان چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق های یک تخته دو تخته و سوئیت های دو نفره تا چهار نفره در هتل عباسی اصفهان، بیشتر از ۲ میلیون تومان است. قیمت ها در فصل‌های مختلف سال متفاوت است. برای اقامت در این هتل باید جدیدترین قیمت ها را استعلام بگیرید.

3-انواع تور اصفهان چگونه برگزار می شود؟

تور هوایی اصفهان- تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس- تور نوروزی اصفهان- تور لحظه آخری اصفهان