تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل عالی قاپو

40% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل عالی قاپو

تور اصفهان هتل عالی قاپو یکی از انواع تورهای مسافرتی به این شهر زیبا و تاریخی است. هتل عالی قاپو در اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده و یکی از بهترین هتل هایی است که گردشگران خارجی آن را انتخاب می‌کنند. همچنین اتاق های مجهز در هتل عالی قاپو اصفهان برای پذیرایی از مسافران تور اصفهان از شهرهای مختلف در دسترس هستند. هتل عالی قاپو در اصفهان در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر قرار گرفته است. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده و تعداد اتاق های آن ۱۰۶ عدد می باشند.

با رزرو تور اصفهان هتل عالی قاپو به میدان انقلاب، سی و سه پل، خیابان شیخ بهایی، خیابان آمادگاه، کاخ هشت بهشت، مدرسه چهارباغ نزدیک هستید و با چند دقیقه پیاده روی می توانید حتی به میدان نقش جهان برسید. مراکز خرید اطراف هتل عالی قاپو اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی بسیار متنوع هستند. از رستوران ها، کافی شاپ و فست فود گرفته تا انواع پاساژهای لوکس، فروشگاه اجناس و کالاهای مختلف، همه جلب نظر می کنند. اگر تور اصفهان هتل عالی قاپو را رزرو کردید، می توانید یک روز کامل را در چهارباغ عباسی به گشت و گذار بپردازید.

قیمت رزرو اتاق در هتل عالی قاپو اصفهان

قیمت اقامت در هتل عالی قاپو اصفهان بر اساس زمان سفر شما، تعداد همراهانتان و اینکه چند روز می خواهید در اصفهان بمانید متفاوت است. تعداد نفراتی که همراه شما به اصفهان سفر می کنند، مشخص می کند که کدام یک از اتاق های این هتل را باید رزرو کنید. اتاق یک تخته در هتل عالی قاپو با کمتر از یک میلیون تومان هم در دسترس است؛ اما برای سوئیت های بزرگتر باید بیشتر از یک میلیون تومان هزینه کنید.

برای سفر به اصفهان و رزرو تور اصفهان هتل عالی قاپو پیشنهاد می کنیم جدیدترین قیمت‌ها را از تیناسفر استعلام بگیرید. قیمت هتل های اصفهان در فصل های شلوغ سال گران تر است. هتل عالی قاپو به واسطه نزدیک بودن به جاهای دیدنی شهر قیمت گرانتری دارد. با تغییراتی که در خیابان چهارباغ عباسی صورت گرفته، امکان تردد خودرو به سمت این هتل نیست. مسافت میدان انقلاب تا هتل عالی قاپو را باید پیاده طی کنید.

انواع تور اصفهان هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو در اصفهان بسیار شناخته شده است. این هتل، خدمات کاملی را به مسافران ارائه می دهد. با رزرو انواع تور اصفهان هتل عالی قاپو از خدماتی نظیر کافی شاپ، خدمات صرافی، فروشگاه، محوطه و فضای سبز، خدمات باربری، استخر و جکوزی، رستوران اختصاصی بهره مند می شوید. انواع تور اصفهان و اقامت در هتل عالی قاپو از شهرهای مختلف برگزار می شوند. کافیست زمان سفر خود را مشخص کنید.

تور اصفهان هتل عالی قاپو به صورت تورهای زمینی و تورهای هوایی در دسترس است. قیمت تور هوایی، گرانتر است. قیمت تورهای مسافرتی در ایام نوروز هم افزایش دارند. اگر به دنبال تور ارزان اصفهان هستید، فصل پاییز یا زمستان سفر کنید.

هم هتل های اصفهان و هم تور اصفهان در فصل بهار و تابستان شلوغ است. جدیدترین قیمت ها و شرایط برگزاری تور اصفهان هتل عالی قاپو را از تینا سفر مجری تورهای ایرانگردی استعلام بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل عالی قاپو”:

1-هتل عالی قاپو در اصفهان به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

میدان انقلاب- سی و سه پل- خیابان شیخ بهایی- کا‌خ هشت بهشت- خیابان آمادگاه- مالی نیاصرم- پل فلزی- میدان نقش جهان- خیابان فردوسی- خیابان باغ گلدسته- کاخ چهلستون

2-انواع تور اصفهان چگونه برگزار می شود؟

تور هوایی اصفهان- تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس- تور نوروزی اصفهان- تور لحظه آخری اصفهان

3-هتل عالی قاپو اصفهان کجاست؟

هتل عالی قاپو اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است و به خیابان کوالالامپور نزدیک می باشد. امکان تردد خودرو در خیابان چهارباغ عباسی وجود ندارد، چون به یک بافت گردشگری تبدیل شده است.