تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل طوطیا

تور اصفهان هتل طوطیا

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل طوطیا

تور اصفهان هتل طوطیا یکی از تورهای ارزان اصفهان به شمار می‌رود. این تور مسافرتی در تمام فصل های سال برگزار می‌شود. حتی برای سفرهای نوروزی هم می توانید هتل طوطیا اصفهان را رزرو کنید. امکانات هتل طوطیا در اصفهان بسیار کامل است. این هتل اصفهان، خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد اما چون در یک خیابان شلوغ و پر طرفدار واقع شده، دسترسی آسان به مراکز خرید برای شما فراهم می باشد. هتل طوطیا در اصفهان در خیابان مسجد سید واقع شده است. نرسیده به سه راهی طیب می ‌توانید این هتل دو ستاره را پیدا کنید.

علاقه مندان به تورهای دسته جمعی می‌توانند سفر خود را برای تور اصفهان هتل طوطیا تنظیم کنند. کافی است برای سفر به اصفهان با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. تورهای اصفهان گردی به صورت تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان برگزار می شوند. بسته به برنامه سفرتان و بودجه مالی که اختصاص داده اید، تورهای اصفهان را می توانید رزرو کنید.

شاید این سوال برای شما مطرح باشد که تور اصفهان زمینی بهتر است یا تور هوایی؟ که در این صورت به شما خواهیم گفت، انتخاب به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. خدماتی که تیناسفر در تور اصفهان هتل طوطیا ارائه می دهد، هیچ تفاوتی با هم ندارند. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس، بیمه مسافرتی، رزرو هتل طوطیا در اصفهان، از جمله خدمات اصلی برای سفر به این شهر زیبا و پرطرفدار است.

هتل طوطیا در اصفهان به مراکز خرید خیابان مسجد سید، چهارباغ پایین، پل خواجو و بازارهای تاریخی اصفهان در میدان عتیق نزدیک است. می توانید فاصله بین هتل طوطیا تا چهارباغ پایین و مراکز خرید را پیاده طی کنید. برای دسترسی به سایر دیدنی های شهر از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره ببرید.

امکانات هتل طوطیا در اصفهان چیست؟

با رزرو تور اصفهان هتل طوطیا در یک هتل دو ستاره با دو طبقه اقامت دارید و امکانات کاملی برای پذیرایی از شما فراهم شده است. نمای اتاق های هتل طوطیا اصفهان به محوطه و خیابان‌های اطراف راه دارد. در هتل طوطیا اصفهان پارکینگ اختصاصی و رستوران اقتصادی وجود ندارد، اما در اطراف هتل، بهترین رستوران های اصفهان واقع شده اند که غذاهای خوشمزه و به خصوص غذای محلی اصفهان را آماده می‌کنند.

با رزرو تور اصفهان هتل طوطیا، به جاهای تاریخی شهر از جمله خانه تاریخی کیانپور، حمام علی قلی آقا و بافت تاریخی چهارباغ پایین و میدان عتیق دسترسی دارید.

بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع است؟

معمولاً بهترین زمان سفر به اصفهان زمانی است که با شرایط مسافران سازگار باشد. تور اصفهان هتل طوطیا را می‌توانید در ایام مختلف سال رزرو کنید. قیمت رزرو اتاق در این هتل ۲ ستاره ارزان است. چه بسا اگر ترجیح می دهید تعطیلات نوروز را در اصفهان باشید، قیمت ارزان هتل طوطیا با شرایط شما همخوانی دارد. حتی می توانید برای تعطیلات تابستان این هتل را انتخاب کنید.

برای رزرو تور اصفهان هتل طوطیا کافیست با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید و جدیدترین قیمت‌ها را سوال کنید. قیمت تورهای هوایی و تورهای زمینی در هر لحظه می‌تواند متفاوت باشد. سفری آرام و پر خاطره را همراه با آژانس تینا سفر تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل طوطیا”:

1-بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع از سال است؟

تعطیلات نوروزی- فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز

2-قیمت رزرو اتاق در هتل طوطیا اصفهان چقدر است؟

قیمت این هتل دو ستاره بسته به زمان سفر شما، تعداد همراهانتان و مدت اقامت در هتل متفاوت است.

3-چطور می توانیم هتل طوطیا را برای اقامت خود انتخاب کنیم؟

هر یک از تورهای هوایی و زمینی اصفهان را که در نظر داشته باشید می توانید انتخاب کرده و هتل طوطیا را برای اقامت رزرو کنید. کارشناسان تینا سفر به شما کمک می کنند سفری خوب و آرام را تجربه کنید.