تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل صفوی

25% تخفیف
تور اصفهان هتل صفوی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل صفوی

تور اصفهان هتل صفوی یکی از بهترین تورهای مسافرتی که می توانید با قیمت مناسب رزرو کنید. انواع تور اصفهان از شهرهای مختلف برگزار می شود. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کرده و برای اقامت در هتل صفوی اصفهان اقدام نمایید. تور اصفهان از شیراز، تور اصفهان از تهران، تور اصفهان از کرمان، تور اصفهان از اهواز و تور اصفهان از تبریز و یزد از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی به این شهر تاریخی است.

ساکنین شهرهای دیگر ترجیح می ‌دهند تعطیلات خود را در اصفهان در کنار زیباترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری ایران سپری کنند. تور اصفهان هتل صفوی این فرصت را فراهم می‌کند تا با قیمت های بسیار مناسب در هر فصل سال، اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل صفوی در اصفهان یک هتل سه ستاره است که در شش طبقه ساخته شده و تعداد ۴۰ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است. نمای هتل صفوی در اصفهان به سبک تاریخی و باستانی طراحی شده است. این هتل سه ستاره در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر در خیابان فلسطین اصفهان قرار دارد.

برای رزرو تور اصفهان هتل صفوی توصیه می کنیم برنامه سفر خود را از قبل مشخص کنید. هتل صفوی در اصفهان یک هتل مجهز با امکانات کامل است که ظرفیت آن به سرعت پر می‌شود. می‌توانید برای رزرو هتل صفوی اصفهان و یکی از انواع تورهای اصفهان با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

انواع تور اصفهان هتل صفوی

انواع تور اصفهان هتل صفوی به صورت تورهای هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس برگزار می شود. برنامه برگزاری تورهای گردشگری داخل اصفهان هم از طریق آژانس مسافرتی و هم از طریق هتل در اصفهان تنظیم شده است. در هر یک از هتل های اصفهان از جمله هتل صفوی اصفهان که اقامت کنید، برنامه گشت نیمروزی به شما پیشنهاد می شود. از آنجایی که این هتل 3 ستاره دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر دارد، با خدمات تاکسی سرویس هتل هم می توانید برای گشت و گذار اقدام کنید.

دیگر از انواع تور اصفهان هتل صفوی که بسیار هم پرطرفدار است تور نوروزی اصفهان می باشد. تورهای نوروزی به سرعت کامل می‌شوند. همچنین قیمت این تورها گران‌تر است. اقامت در هتل صفوی در اصفهان طرفداران زیادی برای تعطیلات نوروزی دارد. از طرف دیگر، تور لحظه آخری اصفهان و تور ارزان اصفهان از نظر قیمت ها و زمان برگزاری در دو دسته مجزا تعریف می شود.

زمان سفر شما به این بستگی دارد که چه مقدار بودجه مالی برای تور اصفهان هتل صفوی کنار گذاشته‌اید. تورهای اصفهان در ایام شلوغ سال، یعنی بهار و تابستان، گران تر است. اگر می خواهید تورهای ارزان اصفهان را پیدا کنید، فصل پاییز یا زمستان باید برای این کار اقدام نمایید. برای اطلاع از زمان برگزاری تورهای لحظه آخری اصفهان، کافیست با تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

قیمت تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان در هر فصل سال متفاوت است. برخی از آژانس های مسافرتی تورهای هوایی ارزان تر را به صورت تور لحظه آخری معرفی می کنند. تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس، ارزان‌تر تمام می‌شود؛ اما مدت بیشتری در راه هستید. اگر می خواهید سریع تر به اصفهان برسید، تور اصفهان هتل صفوی را به صورت هوایی رزرو کنید.

تیناسفر، مجری تورهای ایرانگردی انواع تور اصفهان را برنامه ریزی می کند و می تواند رزرو هتل های اصفهان را برای شما انجام دهد. برای اقامت در هتل صفوی اصفهان با این کارشناسان تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل صفوی”:

1-هتل صفوی اصفهان به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

خیابان باغ گلدسته- خیابان آمادگاه- خیابان فردوسی- خیابان چهارباغ عباسی- موزه‌های اصفهان- خیابان سپه- میدان نقش جهان اصفهان- کاخ چهلستون- کاخ هشت بهشت- میدان انقلاب

2-قیمت اقامت در هتل صفوی اصفهان چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل سه ستاره بسته به زمان سفر شما و تعداد همراهانتان متفاوت است. قیمت های دقیق تر را از کارشناسان تیناسفر استعلام بگیرید.

3-خدمات تور هوایی و تور زمینی اصفهان چیست؟

خدماتی که در تورهای هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان ارائه می شود، هیچ تفاوتی با هم ندارند برای رزرو تور با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.