تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل شیخ بهایی

40% تخفیف
تور اصفهان هتل شیخ بهایی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل شیخ بهایی

تور اصفهان هتل شیخ بهایی یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی است؛ چرا که در یک هتل سه ستاره لوکس و مجهز با قیمت های بسیار مناسب اقامت خواهید داشت. هتل شیخ بهایی اصفهان یک هتل 7 طبقه است که در بهترین منطقه اصفهان، نزدیک به بسیاری از جاهای دیدنی ساخته شده است. این هتل سه ستاره در خیابان شمس آبادی قرار دارد و دسترسی شما را به جاذبه های گردشگری اصفهان ساده ‌تر کرده است. هتل شیخ بهایی در اصفهان در سال ۸۸ آغاز به کار کرده و در همین مدت کم توانسته نظر مسافران تور اصفهان را به خود جلب کند.

علاقه‌مندان به تور اصفهان هتل شیخ بهایی می‌ توانند هر زمان که تمایل داشتن برای رزرو تور اقدام کنند. قیمت اقامت در این هتل اصفهان بسیار مناسب است. شکل ظاهری هتل شیخ بهایی در اصفهان به سبک مدرن طراحی شده و شبیه به یک هتل آپارتمان بزرگ دیده می‌شود. این هتل، ۵۲ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است.

با رزرو تور اصفهان هتل شیخ بهایی می توانید دسترسی آسانی به سی و سه پل، مراکز خرید در خیابان شیخ بهایی، شمس آبادی و چهارباغ عباسی داشته باشید. با چند دقیقه پیاده روی می توانید به میدان نقش جهان برسید یا از حاشیه زاینده رود دیدن کنید. اقامت در هتل شیخ بهایی اصفهان که یک هتل سه ستاره است، برای تعطیلات نوروزی یا تعطیلات تابستانی گزینه ای مقرون به صرفه است. برای اطلاعات بیشتر جهت رزرو هتل شیخ بهایی در اصفهان با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهند.

انواع تور اصفهان هتل شیخ بهایی

انواع تور اصفهان هتل شیخ بهایی به صورت تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان برگزار می ‌شود. تینا سفر، خدمات کاملی را در تورهای هوایی و زمینی ارائه می دهد. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل شیخ بهایی در اصفهان، برنامه گردشگری در شهر، اعلام تورهای لحظه آخری اصفهان و هر خدمات کامل دیگری در تورهای هوایی و زمینی در نظر گرفته شده اند. می توانید تور نوروزی اصفهان را در اسفندماه رزرو کنید و خیالتان از بابت رزرو هتل شیخ بهایی راحت باشد.

تور اصفهان هتل شیخ بهایی ویژه نوروز، از طریق مجموعه مسافرتی تیناسفر برنامه ریزی شده است. از آنجایی که قیمت تورها درست نزدیک به ایام نوروز، گران ‌تر می ‌شوند، پیشنهاد می ‌کنیم هر چه زودتر برای تور نوروزی اصفهان برنامه ریزی کنید. هر زمان که تمایل داشته باشید امکان رزرو هتل شیخ بهایی در اصفهان وجود دارد.

قیمت تور اصفهان هتل شیخ بهایی

قیمت تور اصفهان هتل شیخ بهایی به عوامل مختلفی از جمله زمان رزرو ‌تور، مدت زمان اقامت شما در اصفهان، روش هوایی یا زمینی برای سفر کردن، و تعداد همراهان شما بستگی دارد. اگر به دنبال تور ارزان اصفهان هستید، با تینا سفر تماس بگیرید تا برای شما هتل شیخ بهایی را رزرو کنند. قیمت رزرو اتاق در این هتل نسبت به هتل های پنج ستاره و چهار ستاره، ارزان تر است.

اگر در ایام شلوغ سال یعنی بهار و تابستان تور اصفهان را رزرو کنید، گران تر خواهد بود. می توانید هتل شیخ بهایی را در فصل پاییز یا زمستان برای قامت تان انتخاب کنید. قیمت تور اصفهان هتل شیخ بهایی ممکن است در برخی ایام سال با تخفیف های ویژه ارائه شود. جهت اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل شیخ بهایی”:

1-هتل شیخ بهایی اصفهان به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

خیابان شیخ بهایی و شمس آبادی- سی و سه پل- میدان انقلاب- مراکز خرید در خیابان آمادگاه- کاخ چهلستون- مدرسه چهار باغ- چهارباغ عباسی- خیابان سپه

2-چطور هتل شیخ بهایی اصفهان را برای اقامت رزرو کنیم؟

برای رزرو تور اصفهان و اقامت در هتل شیخ بهایی در فصل مورد نظر خود با تینا سفر تماس بگیرید تا زمان برگزاری تورها را به اطلاع شما برسانند.

3-انواع تور اصفهان چگونه برگزار می شود؟

تور هوایی اصفهان- تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس- تور نوروزی اصفهان- تور لحظه آخری اصفهان- تور ارزان اصفهان