تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل سفیر

25% تخفیف
تور اصفهان هتل سفیر

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل سفیر

تور اصفهان هتل سفیر برای کسانی که به جاذبه های دیدنی اصفهان در چهارباغ عباسی علاقه زیادی دارند مناسب است. هتل سفیر اصفهان در خیابان آمادگاه، واقع در چهارباغ عباسی ساخته شده است. این هتل ۶ طبقه و ۴ ستاره، از یک معماری زیبا به سبک مدرن برخوردار است و ساختمان هتل به بسیاری از جاهای دیدنی شهر اصفهان نزدیک می باشد.

با اقامت در هتل سفیر اصفهان به چهارباغ عباسی، میدان نقش جهان، خیابان سپه، خیابان آمادگاه، حاشیه رودخانه زاینده رود، عمارت چهلستون و کاخ عالی قاپو نزدیک هستید. چه چیزی بهتر از اینکه با چند دقیقه پیاده روی هم از زیبایی های اصفهان لذت ببرید و هم از مراکز، خرید سوغاتی های معروف بخرید؟!

نزدیک بودن هتل سفیر در اصفهان به جاهای دیدنی شهر باعث شده که آمار تقاضا برای رزرو تور اصفهان هتل سفیر در تمام فصل های سال قابل توجه باشد. تورهای گردشگری اصفهان از تمام شهرهای ایران برگزار می شود. ساکن هر کدام از شهرها که باشید کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا برنامه رزرو تور اصفهان و رزرو هتل سفیر اصفهان را برای شما آماده کنند.

به راحتی می‌توانید با اقامت در هتل سفیر اصفهان از امکانات هتل نظیر کافی شاپ، رستوران اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و فروشگاه اختصاصی بهره‌مند شوید. در فروشگاه اختصاصی هتل سفیر، انواع سوغاتی ها و صنایع دستی اصفهان ارائه می شود. می توانید تور اصفهان هتل سفیر را برای ایام نوروز به ذکر کنید و از آب و هوای مطبوع این شهر بسیار لذت ببرید.

قیمت تور اصفهان هتل سفیر چقدر است؟

قیمت رزرو تور اصفهان هتل سفیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت هتل سفیر که یک هتل چهار ستاره است به طور متوسط در تمام فصل های سال با ویژگی های یک هتل لوکس برابری می کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید تور ارزان اصفهان را رزرو کنید، باید در ایام خلوت سال به این شهر سفری داشته باشید. قیمت اقامت در هتل سفیر اصفهان با حدود ۲ میلیون تومان امکان پذیر است، اما این قیمت در فصل‌های شلوغ و خلوت سال تغییرات زیادی دارد.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تور اصفهان هتل سفیر تعداد همراهانی هستند که با شما سفر می کنند. همچنین مدت اقامت شما در اصفهان بر روی قیمت ها و نحوه رزرو اتاق در این هتل اصفهان تاثیر دارد. برای اینکه  دقیقاً بدانید چه قدر باید برای سفر به اصفهان خرج کنید، یا چه زمانی بهترین فرصت برای رزرو تور اصفهان است با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهد.

گشت و گذار در شهر اصفهان، تماشای جاذبه های گردشگری و مراکز خرید در تمام فصل های سال حال و هوای خاص خودش را دارد. پیشنهاد می کنیم فصل بهار و اوایل پاییز را برای سفر به اصفهان انتخاب کنید. شرایط هوای اصفهان در تابستان نسبتاً گرم است اما فضای سبز، به خصوص اطراف حاشیه رودخانه زاینده‌رود، زیبایی های منحصر به فردی دارد.

خدمات تینا سفر برای رزرو تور اصفهان هتل سفیر شامل خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار یا اتوبوس رزرو هتل های اصفهان و بیمه مسافرتی است. می توانید تور اصفهان را به صورت تور هوایی و تور زمینی رزرو کنید. چند روز زودتر با کارشناسان این آژانس مسافرتی تماس بگیرید تا برنامه حرکت به شما اعلام شود.

سوالات متداول درباره “رزرو تور اصفهان هتل سفیر”:

1-هتل سفیر اصفهان به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

خیابان باغ گلدسته- خیابان آمادگاه- کاخ هشت بهشت- کاخ عالی قاپو- خیابان سپه- سی و سه پل- کاخ چهلستون- میدان انقلاب- میدان نقش جهان اصفهان- پل خواجو- خیابان فردوسی

2-قیمت رزرو اتاق در هتل سفیر اصفهان چقدر است؟

برای اقامت در هتل سفیر اصفهان در هر یک از فصل های سال که اقدام کنید قیمت ها متغیر هستند. قیمت رزرو اتاق در این هتل ۴ ستاره در ایام شلوغ گرانتر است. جدیدترین قیمت‌ها را از تیناسفر استعلام بگیرید.

3-انواع تور اصفهان چگونه برگزار می شود؟

تور اصفهان از شهرهای مختلف به صورت تور هوایی اصفهان و تور زمینی برگزار می شوند. بسته به سلیقه سفر خود و بودجه مالی یکی از انواع تورها را رزرو کنید.