تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل ستاره

30% تخفیف
تور اصفهان هتل ستاره

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل ستاره

تور اصفهان هتل ستاره یکی از تورهای مسافرتی محبوب برای کسانی است که می خواهند در چند قدمی زیباترین جاهای دیدنی اصفهان اقامت داشته باشند. هتل ستاره اصفهان، همان هتل صدف با نام سابق است که در نزدیکی میدان نقش جهان اصفهان قرار دارد. کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی لازم است تا شما از این هتل اصفهان به میدان نقش جهان برسید و جاهای دیدنی آن را از نزدیک ببینید. میدان نقش جهان اصفهان یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی محسوب می شود.

اگر تور اصفهان هتل ستاره را رزرو کردید، می توانید به آسانی  مراکز خرید در خیابان حافظ و بازار بزرگ میدان نقش جهان دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید جاذبه های دیدنی نظیر مسجد امام، مسجد شیخ لطف‌الله و عمارت عالی قاپو را از نزدیک ببینید. کاخ چهلستون هم در چند صد متری شما قرار دارد. محدوده اطراف هتل ستاره در اصفهان جزو بافت تاریخی و گردشگری به شمار می رود، بنابراین تمام فروشگاه ها و بازارها از مهمترین مراکزی هستند که سوغات و صنایع دستی مخصوص اصفهان را به فروش می رسانند.

برای کسانی که به تور ارزان اصفهان فکر می ‌کنند، تور اصفهان هتل ستاره با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در تمام فصل های سال در دسترس است. این هتل سه ستاره در اصفهان در سه طبقه ساخته شده و امکانات کامل را در تمام اتاق ها فراهم ساخته است. می توانید از خدمات کافی شاپ هتل، رستوران اختصاصی، خدمات صرافی، چایخانه سنتی، اتاق چمدان ها، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و بسیاری امکانات دیگر بهره مند شوید.

تور اصفهان هتل ستاره را چطور رزرو کنیم؟

برای رزرو تور اصفهان هتل ستاره کافیست زمان سفر کردن خود را معین کنید. آژانس مسافرتی تیناسفر بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای رزرو این تورها ترتیب می‌ دهد. خدماتی که در تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس ارائه می شود، هیچ تفاوتی با هم ندارند. رزرو هتل ستاره اصفهان در ایام شلوغ سال کمی دشوارتر است. ظرفیت این هتل به واسطه نزدیک بودن به میدان نقش جهان، سریعاً تکمیل می شود، بنابراین اگر می‌خواهید تور اصفهان ویژه نوروز را رزرو کنید، حتماً در ماه اسفند برای این کار اقدام نمایید.

انواع تور اصفهان هتل ستاره

تور اصفهان هتل ستاره به صورت تورهای هوایی و زمینی برگزار می شود. قیمت تور زمینی با قطار و اتوبوس ارزان تر از تورهای هوایی اصفهان است. از میان تور زمینی اصفهان، سفر کردن با اتوبوس، ارزان تر از تور اصفهان با قطار خواهد بود، بنابراین با یک حساب ساده می‌توانید بودجه سفر خود را مدیریت کنید.

تور نوروزی اصفهان، تور لحظه آخری اصفهان و تور ارزان اصفهان از دیگر انواع تورهای مسافرتی برای سفر به این شهر زیبا هستند. در هر کدام از انواع تورهای گردشگری اصفهان می توانید هتل ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل سه ستاره یک رستوران اختصاصی کاملاً مجهز روی بام دارد. منوی غذایی ایرانی و خارجی و غذاهای محلی اصفهان را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. به راحتی می توانید برای رزرو تور اصفهان هتل ستاره با تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل ستاره”:

1-خدمات تینا سفر برای تور اصفهان چیست؟

رزرو بهترین هتل های اصفهان- برنامه گردشگری در شهر- خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما و قطار یا اتوبوس- بیمه مسافرتی- ترانسفر فرودگاهی

2-انواع تور اصفهان چگونه برگزار می شود؟

انواع تور اصفهان به صورت هوایی و زمینی در پکیج چند روزه ارائه می شود. تور نوروزی اصفهان و تور لحظه آخری هم از طریق آژانس تیناسفر در نظر گرفته خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.

3-تور اصفهان از کدام شهرها برگزار می شود؟

انواع تور اصفهان از شهرهای مختلف برگزار می شود؛ کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا برنامه حرکت شما را از شهر مبدا به شما اعلام کند.