تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل زهره

25% تخفیف
تور اصفهان هتل زهره

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل زهره

انواع تور اصفهان هتل زهره برای سفرهای خانوادگی با قیمت های مقرون به صرفه برگزار می شوند. همه تورهای مسافرتی به اصفهان از خدمات کامل برخوردار هستند. با اطمینان خاطر می توانید به اصفهان سفر کنید، در هتل زهره اقامت داشته باشید و از لحظات سفر خود نهایت لذت را ببرید. هتل زهره در اصفهان یکی از بهترین هتل های سه ستاره شهر است و تمام امکانات رفاهی و اقامتی را در اختیار مسافران تور اصفهان قرار می دهد.

با رزرو تور اصفهان هتل زهره به مهم ترین جاهای دیدنی شهر اصفهان نزدیک هستید. این هتل سه ستاره و زیبا در خیابان فردوسی قرار گرفته است و فاصله نزدیکی تا خیابان چهارباغ خواجو، سی و سه پل و میدان انقلاب دارد. هتل زهره در اصفهان در سال 84 آغاز به کار کرده و در 10 طبقه ساخته شده است. می توانید تور اصفهان هتل زهره را رزرو کنید و هر زمان تمایل داشتید برای گردش در شهر و یا خرید کردن در خیابان های اطراف هتل اقدام نمایید.

انواع تور اصفهان هتل زهره

تور اصفهان هتل زهره به دو روش تور اصفهان هوایی و تور زمینی اصفهان برگزار می شود. تورهای هوایی اصفهان از نظر قیمت، گران تر هستند و معمولاً به صورت چارتر برنامه ریزی می شوند. تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس هم طرفداران خاص خودش را دارد. اگر می خواهید زودتر به مقصد برسید، تور هوایی اصفهان را انتخاب کنید؛ اگر هم به سفرهای زمینی علاقه دارید و می خواهید زمان بیشتری در راه باشید، تورهای زمینی، بهترین گزینه هستند.

با رزرو تور اصفهان هتل زهره از آژانس مسافرتی تیناسفر، خدمات خرید بلیط رفت و برگشت و بیمه مسافرتی و رزرو هتل برای شما ارائه می شود. این خدمات در تور هوایی و تور زمینی هیچ فرقی با هم ندارند. فقط کافیست زمان سفر خود را معین کنید و برای رزرو تور اقدام نمایید.

قیمت تور اصفهان هتل زهره

قیمت تور اصفهان هتل زهره به عواملی همچون زمان رزرو تور، قیمت هتل زهره برای اقامت و تعداد همراهان شما بستگی دارد. قیمت تور هوایی عمدتاً گران تر از تور زمینی با قطار و اتوبوس تمام می شود. اگر به رزرو بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب فکر می کنید، فصل های خلوت سال را برای سفر کردن انتخاب نمایید؛ در غیر این صورت، در فصل های شلوغ، هتل ها بسیار گران تر خواهند بود.

قیمت تور اصفهان هتل زهره بر اساس تعداد همراهان شما می تواند متغیر باشد. یعنی هزینه سفر کردن برای 4 نفر، کمتر از این هزینه برای مسافرت با 10 نفر می باشد. برای سفرهای گروهی می توانید چند روز زودتر با تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین زمان سفر به اصفهان

بهترین زمان برای رزرو تور اصفهان هتل زهره، ایام بهار و اوایل تابستان و اوایل پاییز است. شرایط آب و هوایی اصفهان در تمام فصل های سال، تقریباً معتدل است اما زمستان ها در برخی روزها هوا سرد می شود.

در این میان، تور نوروزی اصفهان هم بسیار پرطرفدار است. با انتخاب یکی از انواع تور اصفهان هتل زهره می توانید به راحتی می توانید در یک هتل سه ستاره مجهز اقامت کنید و به گردش و تفریح بپردازید. برای دریافت جدیدترین قیمت های تور اصفهان با تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

 

سوالات متداول درباره ” تور اصفهان هتل زهره”:

1-هتل زهره اصفهان به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

این هتل سه ستاره در خیابان فردوسی قرار گرفته است و فاصله نزدیکی تا خیابان چهارباغ خواجو، سی و سه پل و میدان انقلاب دارد.

2-چطور هتل زهره را برای تور اصفهان رزرو کنیم؟

برای دریافت جدیدترین قیمت های تور اصفهان و رزرو هتل زهره با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

3-بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع است؟

بهترین زمان برای رزرو تور اصفهان هتل زهره، ایام بهار و اوایل تابستان و اوایل پاییز است.