تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل باران

40% تخفیف
تور اصفهان هتل باران

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل باران

تور اصفهان هتل باران یک تور ارزان قیمت با امکانات کامل است. از هر کدام از شهرهای ایران می توانید تور سفر به اصفهان را رزرو کنید. شهر اصفهان، بسیار تماشایی، تاریخی با فرهنگی غنی و بسیار زیبا است. معماری اسلامی را در اکثر بناهای تاریخی اصفهان می توانید از نزدیک تماشا کنید. شرایط آب و هوای اصفهان در تمام فصل های سال معتدل و دلپذیر است. حتی اگر در زمستان، تور اصفهان را رزرو کنید، باز هم خنکی هوا شما را آزار نخواهد داد.

با رزرو تور اصفهان هتل باران، در یک هتل سه ستاره لوکس و مجهز اقامت خواهید داشت که لذت سفر را برای شما دوچندان خواهد کرد. هتل باران در اصفهان یک هتل تازه تاسیس است، در سال ۹۷ آغاز به کار کرده و در هفت طبقه ساخته شده و ۳۸ اتاق کامل و بسیار راحت را به شما ارائه می دهد.

هتل باران اصفهان خارج از محدوده طرح ترافیک در خیابان امام خمینی قرار دارد. همین ویژگی باعث شده که علاقه مندان به تورهای اصفهان و خارج از شلوغ های شهر، این هتل اصفهان را برای اقامت خود انتخاب کنند.

انواع تور اصفهان هتل باران

تماشای زیباترین جاهای دیدنی اصفهان با تور اصفهان هتل باران امکان پذیر است. هتل باران اصفهان به جاذبه های دیدنی شهر نزدیک نیست، بنابراین اگر در این هتل سه ستاره اقامت دارید، باید از خدمات تاکسی سرویس هتل برای ورود به مرکز شهر استفاده کنید. اقامت در هتل باران اصفهان از نظر قیمت مقرون به صرفه است، بنابراین برای گردش در شهر می‌ توانید بودجه بیشتری را اختصاص دهید.

هتل باران اصفهان امکانات کامل را ارائه می دهد. این هتل مجهز به تمام وسایل لازم در اتاق ها است. کافی شاپ، اتاق مخصوص چمدان ها و رستوران اختصاصی دارد؛ همچنین پارکینگ برای مسافران هم ارائه شده است.

انواع تور اصفهان هتل باران به صورت تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به تور نوروزی اصفهان باز هم می توانند هتل باران را رزرو کنند. تور لحظه آخری اصفهان هم در شرایط خاص برگزار می شود، بنابراین اگر به این تورها علاقه دارید، با تینا سفر تماس بگیرید تا در صورت برگزاری، شما را مطلع سازند.

قیمت تور اصفهان هتل باران چقدر است؟

قیمت تور اصفهان هتل باران با توجه به زمان سفر شما، تعداد همراهانتان و مدت زمان اقامت در هتل متغیر خواهد بود. قیمت اقامت در اتاق های هتل باران در زمان خلوت سال، تا حدود یک میلیون یا یک میلیون و دویست هزار تومان معرفی می شود. این قیمت ها در فصل‌های شلوغ سال، گران تر است. اگر با تور اصفهان هتل باران سفر کنید، بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

از طرف دیگر، سفر به اصفهان با هواپیما گران تر از تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس است. قیمت‌های جدید را می توانید از تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی استعلام بگیرید. آنچه مهم است اینکه تصمیم دارید با سفر به اصفهان، از گردش در شهر لذت ببرید و از آب و هوای مطبوع نهایت استفاده را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم تور اصفهان هتل باران را در فصل بهار و یا پاییز رزرو کنید.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل باران”:

1-چگونه تور اصفهان و هتل باران را رزرو کنیم؟

برای اطلاع از قیمت های هتل باران اصفهان و رزرو تور اصفهان با تیناسفر تماس بگیرید.

2-بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع است؟

سفر به اصفهان در تمام فصل های سال امکان پذیر است. بهترین شرایط آب و هوایی در اصفهان، در فصل بهار و اوایل تابستان و فصل پاییز مشاهده می‌شود. فراموش نکنید قیمت ها در فصل‌های خلوت سال ارزان‌تر هستند.

3-هتل باران اصفهان به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

هتل باران اصفهان در خیابان امام خمینی قرار دارد، بنابراین چون در نزدیکی بزرگراه های اصلی اصفهان واقع شده، به مرکز شهر دور است و باید برای تماشای جاذبه های گردشگری شهر از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.