تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل اسپادانا

20% تخفیف
تور اصفهان هتل اسپادانا

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل اسپادانا

تور اصفهان هتل اسپادانا یک تور محبوب و پرطرفدار است، به این دلیل که در یک هتل سه ستاره لوکس و مجهز در بهترین منطقه اصفهان اقامت خواهید داشت. هتل اسپادانا اصفهان در منطقه بالا شهر اصفهان با نمایی رو به زاینده رود ساخته شده است. این هتل سه ستاره دو طبقه دارد و یک معماری بی‌نظیر و بسیار زیبا برای آن طراحی شده است. اگرچه بیشتر از ۲۰ سال از فعالیت هتل اسپادانا در اصفهان می‌گذرد، اما همچنان شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است. ساختمان هتل اسپادانا از نظر معماری در نوع خود، منحصر به فرد است.

با رزرو تور اصفهان هتل اسپادانا و اقامت در این هتل، با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به فضای سبز کنار رودخانه می رسید. این هتل در بلوار آیینه خانه، حد فاصل سی و سه پل و پر فردوسی قرار گرفته است. همچنین به مهمترین جاهای دیدنی شهر یعنی باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، کلیسای وانک و میدان انقلاب نیز دسترسی دارد.

اگر به گشت و گذار در شهر و خرید کردن از پاساژهای لوکس علاقه دارید، تور اصفهان هتل اسپادانا برای شما مناسب تر است. فاصله این هتل تا مراکز خرید لوکس در خیابان چهارباغ بالا بسیار کم است. این هتل سه ستاره تا مجتمع تجاری پارک حدود یک کیلومتر فاصله دارد و همچنین به راحتی به مراکز خرید در خیابان فردوسی، پل خواجو و پل فلزی هم دسترسی خواهید داشت. مراکز خرید در خیابان حکیم نظامی و محله جلفا هم در حدود دو کیلومتری این هتل اصفهان قرار دارند.

انواع تور اصفهان هتل اسپادانا

تورهای اصفهان هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند؛ چه هوایی سفر کنید و چه زمینی با قطار و اتوبوس، تور اصفهان هتل اسپادانا از تمام شهرهای ایران ارائه می شود. تور اصفهان از تهران، تور اصفهان از شیراز، تور اصفهان از یزد، تور اصفهان از تبریز و تور اصفهان از مشهد، متداول ترین تورهای گردشگری هستند.

علاقه‌مندان به سفرهای نوروزی می توانند تور اصفهان هتل اسپادانا را در ایام نوروز رزرو کنند. پیشنهاد می کنیم برای این کار در ماه اسفند با تیناسفر تماس بگیرید تا جای شما را رزرو کنند؛ در غیر این صورت ظرفیت تور اصفهان سریع تر تکمیل می شود. اگر به دنبال تورهای ارزان اصفهان هستید، فصل پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید. البته بهترین زمان برای سفر به اصفهان، بهار و اوایل تابستان است.

خدمات تور اصفهان هتل اسپادانا

با رزرو تور اصفهان هتل اسپادانا از تمام امکانات این هتل ۳ ستاره بهره مند خواهید شد. هتل اسپادانا، یک رستوران اختصاصی روی بام دارد و دارای کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی هتل و اتاق های بسیار مجهز است.

اگر تور اصفهان هتل اسپادانا را از تینا سفر رزرو کنید، خدمات متنوعی از جمله خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، برنامه گردش در شهر، رزرو هتل اسپادانا در اصفهان به شما ارائه می شود. اگر هم به دنبال تور ارزان اصفهان هستید، باز هم در قالب پیشنهادهای فصلی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

سوالات متداول درباره رزرو “تور اصفهان هتل اسپادانا”:

1-هتل اسپادانا به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

زاینده رود-باغ هشت بهشت- کاخ چهلستون- کلیسای وانک- میدان انقلاب- مراکز خرید لوکس در خیابان چهارباغ بالا- مراکز خرید در خیابان فردوسی- پل خواجو و پل فلزی- مراکز خرید در خیابان حکیم نظامی و محله جلفا

2- انواع تور اصفهان هتل اسپادانا چگونه است؟

تور هوایی و تور زمینی اصفهان- تور نوروزی اصفهان- تور ترکیبی اصفهان

3-خدمات تور اصفهان هتل اسپادانا در تینا سفر چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، برنامه گردش در شهر، رزرو هتل اسپادانا در اصفهان