تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل آسمان

20% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل آسمان

تور اصفهان هتل آسمان به صورت تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان در تمام فصل های سال برگزار می شود. سفر به اصفهان این شهر تاریخی و پرطرفدار هم برای گردشگران داخلی و هم برای توریست های خارجی جذاب است.

اصفهان، مهد فرهنگ هنر و معماری اسلامی است و این نمادها را در جاذبه های تاریخی و آثار باستانی آن می توانید به وضوح مشاهده کنید. تماشای زیبایی های اصفهان از نزدیک، حال و هوای خاص خودش را دارد. اگر تمایل دارید در بهترین هتل های اصفهان اقامت داشته باشید، کافیست تور اصفهان را در زمان مناسب رزرو کنید.

تور اصفهان هتل آسمان، یعنی اقامت در یک هتل چهار ستاره لوکس و مجلل که در بهترین منطقه شهر قرار دارد. هتل آسمان در خیابان مطهری مقابل پل فلزی واقع شده که خارج از طرح ترافیک است و از زیباترین منظره شهری برخوردار می باشد. اتاق های هتل آسمان اصفهان متنوع هستند و با قیمت های بسیار مناسب نسبت به یک هتل ۴ ستاره می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

علاقه‌ مندان به سفرهای نوروزی می توانند در ماه اسفند، تور اصفهان هتل آسمان را سریع‌تر رزرو کنند. این هتل دارای یک رستوران گَردان روی بام است که منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد. خدمات سِرو صبحانه در تمام ایام هفته برای شهروندان و مسافران به طور ویژه در نظر گرفته شده است. هتل آسمان اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران به شمار می رود.

قیمت تور اصفهان هتل آسمان چقدر است؟

قیمت رزرو تور اصفهان هتل آسمان به این بستگی دارد که چه زمانی را برای سفر انتخاب کرده‌اید. قیمت هتل های اصفهان در فصل های مختلف، متفاوت است و قطعاً تور نوروزی اصفهان گران تر خواهد بود؛ اما اگر در پاییز یا زمستان به اصفهان سفر کنید، هتل ها ارزان تر هستند. انتخاب دیگری که پیش رو دارید، تور لحظه آخری اصفهان است که آن هم با قیمت مناسب ارائه می شود.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت تور اصفهان، تعداد همراهانی است که با شما سفر می کنند. این عامل در انتخاب اتاق در هتل تاثیر دارد؛ یعنی قیمت اتاق در هتل آسمان برای سوئیت های دو نفره یا سه نفره، گران تر از اتاق های یک تخته یا دو تخته بدون نفر اضافی خواهد بود.

چرا تور اصفهان هتل آسمان را انتخاب کنیم؟

تور اصفهان هتل آسمان یکی از تورهای جذاب برای سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی محسوب می‌شود. انواع تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس، هر کدام قیمت های خاص خودشان را دارند. اگر بخواهیم مزایای این تور مسافرتی را عنوان کنیم، این است که هتل آسمان اصفهان، خارج از طرح ترافیک شهری واقع شده و به برخی از مهم ترین جاهای دیدنی شهر هم نزدیک است.

پل فلزی و خیابان حکیم نظامی، فاصله نزدیکی تا هتل آسمان دارند. اگر با خودرو برای گردش در شهر اقدام کنید حدود ۵ دقیقه تا سی و سه پل و کلیسای وانک فاصله دارید. محله جلفا در خیابان حکیم نظامی در محدوده خیابان خاقانی یکی از جاهای دیدنی اصفهان است که متعلق به اقوام ارامنه بوده و جاذبه گردشگری محسوب می شود. از آن طرف، شما می توانید حدود دو کیلومتر دورتر به مراکز خرید در خیابان شمس آبادی، آمادگاه و خیابان شیخ بهایی برسید.

برای رزرو تور اصفهان هتل آسمان و اطلاع از قیمت های دقیق کافیست با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

 

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل آسمان”:

1-تور اصفهان هتل آسمان از کدام شهرها برگزار می شود؟

رزرو تور اصفهان و اقامت در هتل آسمان از تمام شهرهای ایران امکان پذیر است. برای رزرو تورهای اصفهان با تینا سفر تماس بگیرید.

2-هتل آسمان اصفهان به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

پل فلزی- سی و سه پل- میدان انقلاب- خیابان حکیم نظامی- کلیسای وانک- محله جلفا

3-بهترین زمان سفر به اصفهان چه موقع است؟

اگر می خواهید قیمت هتل آسمان اصفهان، برای شما ارزان تر باشد، فصل های خلوت سال، تور اصفهان را رزرو کنید. بهترین زمان سفر به اصفهان، فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز است.