تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل آزادی

20% تخفیف
تور اصفهان هتل آزادی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل آزادی

تور اصفهان هتل آزادی یک تور مسافرتی ارزان قیمت محسوب می‌شود که برای سفرهای خانوادگی یا گروهی بسیار پرطرفدار است. اصفهان یک شهر تاریخی محبوب در سراسر جهان است. هر ساله گردشگران زیادی، اصفهان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. این موضوع اهمیت دارد که شما در تور اصفهان در کدام یک از هتل‌های این شهر اقامت دارید. هتل آزادی اصفهان یک هتل سه ستاره اما کاملاً مجهز و بسیار تمیز است که با اطمینان خاطر می توانید در آنجا اقامت داشته باشید.

رزرو تور اصفهان هتل آزادی به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند مدت بیشتری را در اصفهان به گردش و تفریح بپردازند و قیمت هتل های اصفهان هم برای آنها مهم است. شما می توانید تورهای اصفهان و رزرو هتل آزادی را در ایام مختلف سال رزرو کنید. بسته به اینکه در چه فصلی از سال سفر می کنید، قیمت رزرو هتل آزادی در اصفهان متفاوت است؛ اما به طور کلی، با کمتر از یک میلیون تومان هم می‌توانید در این هتل، اتاق مناسبی را رزرو کنید.

مزایای تور اصفهان هتل آزادی چیست؟

با رزرو تور اصفهان هتل آزادی می توانید اقامتی خاطره انگیز داشته باشید و لحظاتی آرام را در این شهر توریستی و تفاوت تاریخی سپری کنید. هتل آزادی در اصفهان، فقط ۱۲۸ متر تا خیابان چهارباغ پایین، یکی از جاهای دیدنی اصفهان فاصله دارد. این هتل به ایستگاه مترو نزدیک است و می توانید با چند دقیقه پیاده روی به بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر برسید. هتل آزادی در اصفهان به حمام علی قلی آقا، کاخ هشت بهشت، خیابان باغ گلدسته و مراکز خرید در خیابان شمس آبادی نزدیک است.

خدماتی که هتل آزادی اصفهان برای مسافران ارائه می‌دهد بسیار متنوع و کامل است. هتل آزادی، یک هتل سه ستاره است که در سه طبقه ساخته شده و در خیابان مسجد سید، نزدیک به چهار راه تختی واقع شده است. برای رزرو تور اصفهان هتل آزادی با قیمت بسیار مناسب می توانید با کارشناسان تورهای داخلی در تینا سفر تماس بگیرید.

انواع تور اصفهان هتل آزادی

زمان رزرو تور اصفهان هتل آزادی به انتخاب شما بستگی دارد. اینکه چه زمانی از سال را برای سفر به اصفهان در نظر گرفته اید می تواند در قیمت تور اصفهان تاثیرگذار باشد. انواع تور اصفهان از شهرهای مختلف برگزار می‌شود. تور لحظه آخری اصفهان، تورهای نوروزی اصفهان، تور هوایی اصفهان و تور اصفهان زمینی، انتخاب هایی هستند که پیش رو دارید. شما می‌توانید در آژانس مسافرتی تینا سفر قیمت انواع تورهای اصفهان را با هم مقایسه کنید و سپس بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

از تورهای پرطرفدار برای سفر به اصفهان، تور نوروزی اصفهان می باشد. از آنجایی که قیمت هتل های اصفهان در ایام نوروز، درصدی افزایش دارد، می توانید با قیمت مناسب، تور اصفهان هتل آزادی را انتخاب کنید. تورهای هوایی، مستلزم خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما می باشد. این خدمات را از تینا سفر با کیفیت بالا می توانید دریافت کنید.

تماشای جاهای دیدنی شهر، مکان های تاریخی، مراکز خرید لوکس و مجموعه‌های تفریحی و توریستی، حال و هوای خاص خودش را دارد. اگر می‌خواهید ایام نوروز را در یک شهر خوش آب و هوا سپری کنید، همین حالا تور اصفهان هتل آزادی را رزرو کنید.

 

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل آزادی”:

1-انواع تور اصفهان به چه صورت برگزار می شود؟

تور هوایی اصفهان- تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس- تور لحظه آخری اصفهان- تور نوروزی اصفهان- تور ارزان قیمت اصفهان

2-خدمات تینا سفر برای رزرو تور اصفهان چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما قطار و اتوبوس- بیمه مسافرتی- رزرو هتل های اصفهان- برنامه ریزی برای گردشگری در شهر

3-قیمت تور اصفهان چقدر است؟

قیمت رزرو تور سفر به اصفهان به عوامل مختلفی از جمله زمان رزرو ‌تور، انتخاب هتل در اصفهان، زمان اقامت در شهر و تعداد همراهان شما بستگی دارد. قیمت های دقیق را از تینا سفر سوال کنید.